جشنواره نوروزی فروش فرش به قیمت تولید

۱۳ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۳:۳۱ کد : ۵۶۲۹
تعداد بازدید:۴۰۲
اکونیوز: مدیر عامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف روستایی استان آذربایجان شرقی گفت: در جشنواره نوروزی فروش فرش دستباف تمامی فروشگاه منتخب که جواز کسب از اتحادیه فرش دستباف استان دارند، اقدام به عرضه فرش به دوستداران و خریداران فرش دستباف می کنند.
جشنواره نوروزی فروش فرش به قیمت تولید
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، صفر امانی در گفت و گو با اکونیوز ادامه داد: در این جشنواره که تا 22 اسفند ماه سال جاری در آذربایجان شرقی ادامه دارد، فروشگاه های منتخب با نصب پلاکاردهایی منقوش به نشان (آرم) اتحادیه تعاونی های فرش دستباف روستایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز ملی فرش ایران فرش دستباف مورد نیاز شهروندان استانی را همزمان با خریدهای نوروزی شهروندان عرضه می کنند.
امانی افزود: خریداران فرش دستباف در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید فرش می توانند شکایات خود را با اتحادیه به شماره تماس های4453723در میان بگذارند.
وی گفت: خریداران لازم است در موقع خرید از این فروشگاه ها مشخصات کامل فرش را از فروشنده برای درج در فاکتور بخواهند تا در صورت بروز مشکل اتحادیه بتواند به راحتی از حقوق آنان دفاع کند.
امانی افزود: فاکتورهای خرید در تمام فروشگاه های طرح یکسان هستند و خریداران می توانند بعد از گذشت 72 ساعت چنانچه از خرید خود ناراضی بودند، به فروشگاه مربوطه مراجعه و پول خود را بدون کسر وجه پس بگیرند.
وی گفت: در این نمایشگاه ها قرار است فرش ها به قیمت تولید کننده عرضه شود و به فروشندگان توصیه شده در حد امکان همراهی لازم را با مردم داشته باشند.

نظر شما :