ارائه تخفیف 10 درصدی در نمایشگاه فرش کرمان

۱۶ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۳:۴۰ کد : ۵۶۳۵
تعداد بازدید:۴۲۷
معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: پنج تا 10 درصد تخفیف برای محصولات نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستباف‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرش‌های دستباف استان‌های کرمان، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستباف‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان تا 18 اسفندماه در محل حسینیه ثارالله دایر است، ادامه داد: پنج تا 10 درصد تخفیف برای محصولات این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

تکلوزاده، تولید فرش دستباف را هنری بسیار زیبا و فاخر خواند و خاطر نشان کرد: زنان ایرانی با ذوق و سلیقه خود آثار بی‌نظیری را خلق می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: دنیا فرش ایران و استان کرمان را شناخته و این هنر را ستایش می‌کند.

تکلوزاده افزود: امیدواریم مردم کرمان از فرصت مطلوب ایجاد شده توسط نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستباف‌های روستایی و عشایری ایران برای خرید آثار نفیس استفاده کنند.

وی، معرفی فرش‌ها و دستبافت‌های استان‌های مختلف، تبادل اطلاعات بین هنرمندان و آشنایی مردم با تولیدات سایر استان‌ها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

تکلوزاده در مورد کیفیت تولیدات ارائه شده در دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران عنوان کرد: زبان از بیان ویژگی‌های این آثار ناتوان است.

وی ابراز داشت: عرضه فرش‌های ظریف و زیبای ابریشمی در نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان بر غنای این نمایشگاه افزوده است.

به گزارش فارس، دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران تا 18 اسفندماه از ساعت 15 تا 21 دایر است.


نظر شما :