در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی برگزار می شود
در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی برگزار می شود
با حمایت مرکز ملی فرش ایران در آخرین روز هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی دو کارگاه آموزشی با عنوان سیستم سفارش دهی فرش دستباف و همچنین ایجاد حلقه های نوآوری با استفاده از تجارت الکترونیکی در صنعت فرش دستباف برگزار می شود.
"هفتمین همایش ملی و اولین همایش بینالمللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی" در راستای تحقق اهداف کلان کشور به منظور توسعه زیرساختهای تجارت و اقتصاد الکترونیکی، با مسئولیت کارگروه مدیریت فاوا توسط انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و با محوریت وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری و همکاری سایر دستگاهها، سازمانها و نهادها درسطح کشور و حمایت و همراهی شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکها و شرکتهای بیمه با هدف آگاهسازی، به اشتراک گذاری دانش، تعامل بیش از پیش بخش دولتی و خصوصی، شناسایی خلاءها، موانع، مشکلات و ارائه راهکارها برای توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی در هفت محور اصلی در قالب همایشهای تخصصی و همایش ملی- بین المللی، کارگاههای آموزشی و همچنین نمایشگاه تخصصی در حوزههای نرم افزار، سخت افزار، شبکه و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات طی روزهای 29-30-31 اردیبهشت ماه 1392 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار میشود.
مرکز ملی فرش ایران از حامیان این همایش می باشد. کارگاه های آموزشی مرتبط با فرش روز سی و یکم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی اینجا کلید کنید
موضوعاتی برخی کارگاه های آموزشی که برگزاری آنها در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد تاکنون نهایی شده بدین شرح است :
ردیف | نام شرکت / سازمان | عناوین کارگاه های آموزشی و نام اساتید |
1 | خدمات انفورماتیک | 1. مدیریت نوآوری IT در سازمان ها: مطالعه Best Practice 2. چشم اندازی از تبلور هنرنمایی فناوری اطلاعات در استانداردسازی گزارشات مالی (XBRL) |
2 | دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران | 1. بهره گیری از ابزارهای همراه برای بهبود کسب و کار سرفصل مطالب · نگاهی بر وضعیت کنونی ابزارهای همراه · بررسی سامانه های فعلی فناوری اطلاعات و ارتباطات که در محیط های کسب وکار از آنها استفاده می شود · ضرورت استفاده از ابزارهای همراه در جهان رقابتی کنونی · پیشنهادهایی برای چگونگی استفاده از این ابزارها برای بهبود فضای کسب و کار · کار گروهی برای ارایه بهترین ایده برای استفاده از ابزارهای همراه در یک محیط کسب و کار فرضی |
3 | اتکا | 1. تحولات خرده فروشی با رویکرد ارایه راهکار جهت بهبود زنجیره توزیع کشور سرفصل مطالب · وضعیت موجود فروشگاه های زنجیره ای · وضعیت مطلوب فروشگاه های زنجیره ای · راهکارهای اصلاح چرخه معیوب زنجیره توزیع |
4 | ارتباطات فرهنگ آزما | 1. شناخت تکنولوژی فیبر نوری و به کارگیری آن در زیرساخت تجارت الکترونیکی سرفصل مطالب · آشنایی با تکنولوژی فیبر نوری · نحوه به کارگیری فیبر نوری در زیرساخت تجارت الکترونیکی 2. جایگاه احراز هویت و اصالت در امنیت تجارت و اقتصاد الکترونیکی سرفصل مطالب · جایگاه احراز هویت و اصالت در امنیت تجارت · جایگاه احراز هویت و اصالت در اقتصاد الکترونیکی |
5 | انجمن علمی بازاریابی | 1. رفتار مصرف کننده در محیط آنلاین |
6 | مرکز ملی فرش | 1. سیستم سفارش دهی فرش دستباف 2. ایجاد حلقه های نوآوری با استفاده از تجارت الکترونیکی در صنعت فرش دستباف |
7 | دانشگاه شهید بهشتی | 1. فناوری های مراکز راهبری امنیت در زیرساخت تجارت الکترونیکی: الزامات و چالش ها |
نظر شما :