آرشیو اخبار

در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی برگزار می شود

در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی برگزار می شود

با حمایت مرکز ملی فرش ایران در آخرین روز هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی دو کارگاه آموزشی با عنوان سیستم سفارش دهی فرش دستباف و همچنین ایجاد حلقه‏ های نوآوری با استفاده از تجارت الکترونیکی در صنعت فرش دستباف برگزار می شود.

ادامه مطلب
برگزاری دو کارگاه آموزشی در موزه فرش

برگزاری دو کارگاه آموزشی در موزه فرش

موزه فرش ایران در تاریخ بیست و هشتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ با مناسبت روز جهانی موزه و با در نظر گرفتن شعار ایکوم تحت عنوان موزه ها و تحولات اجتماعی کارگاه آموزشی در قالب دو پانل با عنوان های فرش و نقش آن در پیشبرد فرهنگی جامعه و تحولات اجتماعی و فرهنگی در فرش ایران برگزار می نماید.

ادامه مطلب
شبهه ای بی اساس  (برداشتی نا صواب از طرح شکارگاه در قالی ایران)

شبهه ای بی اساس (برداشتی نا صواب از طرح شکارگاه در قالی ایران)

مقالات ارسالی/ سعید رونقیان تبریزی هیچ فرد خردمند و عاقلی را نمی توان یافت که در حکمت و دقت قوانین طبیعت شک و شبهه ای داشته و بتواند بر آن ایراد و اشکالی منطقی وارد کند ؛ چرا که خالق حکیم ؛ هرعلتی را در مکان خود و هرذره ای را در موضع خویش نهاده است ؛ بگونه ایکه چرخ هستی بر مدارقانون علت و معلول بی هیچ کم و کاستی میگردد وچرخه طبیعی خویش می پیماید .

ادامه مطلب
برگی از تاریخ : تشکیل دایره تفتیش فرش

برگی از تاریخ : تشکیل دایره تفتیش فرش

حمید کارگر/کارشناس فرش/ دانشجوی دکترا علوم ارتباطات اندیشمندان حوزه مدیریت، یکی از مهم‌ترین وظایف هر مدیر را «نظارت و کنترل» دانسته‌اند. راهکاری که به حفظ نظام یک سازمان کمک می‌کند و عبارت است از سنجش دائمی و اصلاح عملکرد سازمان برای اطمینان یافتن از کامیابی در رسیدن به اهداف.از طریق فرآیند «نظارت»، حداکثر کارآیی و اثربخشی در منابع و فعالیت‌ها در راستای اهداف سازمان حاصل می‌شود و در صورت بی‌توجهی به این مهم، سایر وظایف مدیریت همچون برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت، ضمانتی برای اجرای بهینه نخواهند داشت.

ادامه مطلب